Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 27-09-2016 00:37:17
Computers & Telefonie

In windows 7 ... ik ben de volledige verkenner kwijt .. ook mijn helpfunctie is

Heeft u de pc sindsdien al eens uitgezet en na enkele minuten weer opgestart?
heeft u al opstarten in de veilige modus geprobeerd en bestaat het probleem dan nog steeds?
probeer anders eens foutcontrole (met repair) en als dat niet lukt probeer het dan nog eens in veilige modus. hoe foutcontrole te doen kunt u hier lezen met plaatjes erbij (rode regel aanklikken): https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2641432" target="_blank">https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2641432
waarschijnlijk moet u na het instellen van foutcontrole de pc eerst afsluiten en dan opnieuw opstarten om het proces in werking te zetten. het kan even duren maar u moet scannen beslist niet onderbreken.

misschien eerst het volgende nog doorlezen, zoals zoeken naar bureau-accessoires etc. :: https://www.schoonepc.nl/windows7/windows-verkenner.html" target="_blank">https://www.schoonepc.nl/windows7/windows-verkenner.htmlhttps://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2641432" target="_blank">