Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ni
Nicholastig - 30-11-2016 10:54:33
Geldzaken & Recht

Factuur cashback shopping

Hallo,

ik ben ook gebeld door deze mevrouw met schorre stem en vogeltjes op de achtergrond. ik vertrouwde het niet, maar met mijn goede gedrag, 2 kinderen in mijn huis die honger hadden (altijd bellen ze rond etenstijd) en het eten dat op het punt stond op opgediend te worden heb ik ze mijn e-mail adres gegeven. ik zou een mail krijgen, hierop zou ik antwoorden met dat ik van de aanbieding af zou zien, mocht ik er niet op in willen gaan.
na 3 dagen (!) kreeg ik de mail in mijn junkmail folder (moet je ook maar net zien). ik heb er actief naar gezocht. ik heb een reply gedaan waarin ik kort en bondig mededeelde dat ik af wilde zien van de aanbieding.
een week later kreeg ik toch een factuur binnen! dus ik bellen...... bellen..... nog eens bellen... echter waren ze niet bereikbaar.
ik heb wederom een korte mail gestuurd met een verwijzing naar mijn mail waarin ik gemeld heb af te zien van de aanbieding.
vanochtend werd ik gebeld door marcel de bruin van cashback shopping. hij vroeg mij waarom ik nog niet betaald had (pardon?)
ik heb hem vriendelijk verzocht om de mailbox van zijn bedrijf na te kijken.

marcel de bruin vroeg mij om de reply mail nogmaals te sturen naar info@cashback-shopping.nl te sturen. dit heb ik gedaan, maar niet zonder aan dhr. de bruin mede te delen dat ik het bedrijf niet vertrouw. hier ging hij niet op in... (i rest my case)

ik ga er nu maar van uit dat ik van dit bedrijf af ben... wederom een voorbeeld van de goeden die onder kwaden lijden. weer een bevestiging van dat ik niets per telefoon afsluit en als ze aandingen verbreek ik de verbinding.

zucht, verspilde moeite...