Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 06-04-2017 09:11:07
Winkels & Webshops

Melding maken van een slechte service gamma

Nog even aanvullend. natuurlijk is het hele slechte service van de gamma! overal waar mensen worden fouten gemaakt, maar dat ze geen enkel mededogen tonen alleen al, als zij n.b. zelf hun afspraken niet nakomen kan beslist niet. heb jaren in de klantenservice gewerkt, maar je klant niet serieus nemen is ongeveer een doodzonde. als je fatsoenlijk bent, leg je ook uit waar het mis is gegaan en probeer je een oplossing te bedenken.

net ook een bestelling gedaan bij de gamma in de velserbroek. betrof een altrex trap. bij de gamma was ie goed geprijsd, maar helaas niet op voorraad dus  moest ie besteld worden. geen punt al had ik 'm eigenlijk gelijk nodig. afijn, omdat ik maar niet gebeld werd, na 1,5 week zelf maar eens contact opgenomen. nee, de trap was nog niet aangekomen. helaas bleef het daarna weer heel lang stil. zelf maar eens heengereden en wat bleek: trap bleek niet meer te bestellen! stond gewoon in hun systeem. er werd gelijk bij gezegd, dat de trap nog wel in barendrecht te krijgen was. hoe moeilijk kan het vervolgens zijn om een trap van barendrecht naar de velserbroek te krijgen in 2017? zeker als je je afspraken omtrent bellen niet bent nagekomen. nou, ik kon m'n geld terug krijgen en dat was het. alles bij elkaar bijna 3 weken voor niets gewacht en nog geen trap. fijne service!

de ernaast gelegen praxis had dezelfde trap ook gelukkig. medewerker adviseerde maandag terug te komen omdat ie dan in de reclame zou zijn. uiteindelijk was ik nog goedkoper uit dan bij de gamma. dat noem ik pas service!