Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 10-05-2017 18:00:06
Elektronica & TV

Wat is de levensduur van mijn tv

van de winkel? niets die hebben geen verstand van garanties :)


maar gezien het merk is het geen goedkope tv geweest maar zelf zou ik gewoon kijken op ebay of marktplaats voor een ander moederbord dat is een stuk goedkoper dan naar een winkel toe te brengen.


wat garantie betreft is het zo dat ze alles uit de kast trekken om u maar niet te hoeven helpen.


zo zullen ze vragen of u de tv wel goed hebt onderhouden immers stof trekt vocht aan en vocht geeft kortsluiting maar ik ben bang dat heel weinig mensen de sleufen aan de achterzijde van een tv schoon maken en al helemaal niet stofzuigen.


of het is dat u de tv met een te natte doek hebt schoon gemaakt of met een "swif­fer dus­ter" hebt gedaan waardoor statiche electriciteit het moederbord heeft beschadigt.


als u echt zeker weet dat het niet uw fout is dan zou ik een advocaat opzoekken die van consumenten zaken iets afweet of naar de kanton rechter stappen maar meestal kost dat meer geld dan een nieuwe tv ( in duitsland zijn ze ook een stuk goedkoper viel me op) 
zelf heb ik het mee gemaakt dat een samsung koelkast van net 2 jaar en 3 maanden kapot ging door een systeemfout en we met moeite geld terug kregen maar wel verplicht waren om een andere koelkast te kopen.


wat de monteur me wel vertelde is dat de koelkast helemaal niet op de hoogste stand mocht staan in tegendeel zelfs hij mocht alleen op de halve stand staan en niet langer dan twee uur.