Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mathijs_b
mathijs_b - 14-09-2017 22:07:47
Garantie & Verzekeringen

Cool blue

dit gebeurt overal. de totale garantietermijn wordt niet verlengd als je een vervangend apparaat krijgt.


dit is in feite hartstikke fout omdat op deze manier slechte apparaten gedumpt kunnen worden door de leverancier.
je koopt een apparaat, dat gaat na 22 maanden kapot. de leverancier levert je dan een apparaat waarvan ze weten dat dat na 3 maanden kapot gaat en je hebt dan geen rechten meer omdat de 2 jaar garantie dan voorbij zijn.


ik vind dat een vervangend apparaat altijd een minimale garantietijd moet krijgen. wie kaart het aan?