Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roberthend - 15-09-2017 12:32:20
Huishouden & Energie

Nieuwe droger

Heel jammer dat cool blue u zo in de steek laat! over het algemeen is de service ok maar ik heb ook een paar klachten over coolblue.
we kopen een vaatwasser en de mannen die hem brachten zijn een half uur bezig geweest met instaleren, zonder extra kosten geweldg!!! daarom nog meer zaken aangeschaft. we willen een nieuwe printer omdat de oude niet werkt met windows 10. ik gebeld naar cb met de vraag "is deze printer geschikt voor windows 10" ja is geschikt, niet dus. na heel veel instellingen veranderd te hebben (samen met cb) wert hij maar niet alles werkt. we kopen een samsung smart tv ik gebeld met cb "kan ik het geluid instellen voor spraak" ja kunt u instellen, niet dus!!! weer gebeld en goed geholpen om het geluid zo in te stellen dat ik spraak een beetje kan verstaan. op advies van een verkoper een soundbar aangeschaft dan kan ik wel spraak instellen. niet dus. weer gebed en goed gehopen door de helpdesk, maar geen spraak!!! ik moet de subwofer even uit het stopcontact halen en later de tv weer aan, soundbar werkt niet meer. na 3 telefoongesprekken waarin ik keurig te woord werd gestaan kreeg ik te horen "belt u maar met samsung" heb ik gedaan en kreeg daar het advies "breng hem terug naar cb." omdat ik geen doos meer had heb ik hem zelf naar rotterdam gebracht!! na verstreken reparatietermijn krijg ik een telefoontje "de soundbar moet terug naar samsung" na 3 weken kreeg ik hem thuisgestuurd en de aansluiting lukte in een keer, maar het was een ander apparaat!!!
over al deze ongein heb ik 3x gemaild ongeveer zo als deze mail, maar nooit iets vernomen van cool blue. ik heb nu geen zin meer om weer aan de telefoon te gaan hangen bijna alles werkt nu dus ben ik al blij, maar over cb heb ik mijn grote twijfels!!!!