Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 10-10-2017 16:16:45
Computers & Telefonie

Fiber

Hallo vnas , 

de voorwaarden : 

verhuizing , 

13.5.a onder verhuizing wordt verstaan het wijzigen van het woonadres van de klant of het aansluitadres.

13.5.b indien de klant de dienst wil verhuizen naar een ander adres en/of telefoonnummer, dient hij hiertoe tijdig een schriftelijk en ondertekend verzoek in te dienen. fiber nederland is gerechtigd redelijke kosten voor deze wijziging in rekening te brengen.

13.5.c de verhuizing kan enkele weken in beslag nemen. gedurende deze periode blijft de klant abonnementskosten verschuldigd.

13.5.d indien fiber nederland niet dezelfde dienst op de nieuwe locatie levert, dan komt dit voor risico van de klant. de klant kan het abonnement afkopen. de klant, alsmede fiber nederland, is in dit geval gerechtigd het abonnement op te zeggen met inachtneming van een redelijke opzegtermijn.

13.5.e bij verhuizing gaat opnieuw een minimale contractsduur in, met daarna een opzegtermijn van een maand. de nieuwe tarieven en voorwaarden zijn dan van toepassing.