Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bitterbleu
Bitterbleu - 01-11-2017 12:44:16
Geldzaken & Recht

Deurwaarder ivm tanken niet betaald

zoals beloofd, een up-date. ik heb telefonisch contact gehad met de bedrijfsleider van het betreffende tankstation. zij gaf aan dat de tankstations allemaal een nieuw pinsysteem hebben waar heel veel problemen mee zijn. toen ik mijn kant van het verhaal deed stelde ik o.a. ook de vraag waarom de medewerker mij niet terugriep. de bedrijfsleider gaf aan dat de problemen met het pinapparaat zo ver gaan dat sommige apparaten bij zowel de klant als de medewerker aangeeft dat een betaling gelukt is terwijl dat achteraf helemaal niet zo blijkt te zijn. ik was ook niet de eerste bij wie dit gebeurd was. ik heb ook uitdrukkelijk gevraagd om de camerabeelden te bewaren zodat aangetoond kan worden dat ik daadwerkelijk binnen ben geweest en getracht heb te betalen. ik heb afgesproken om mijn kant van het verhaal op papier te zetten en naar hen toe te sturen. dit heb ik inmiddels gedaan en heb nog geen reactie ontvangen. en nu herinner ik me ook dat de tweede betaling wel gelukt was. ik heb dat ook nog gezegd en de medewerker heeft vervolgens gevraagd of ik de bon wilde. ik ben niet blind en ook niet gek  

nog steeds baal ik als een stekker dat ik hier zoveel tijd en energie in moet steken om iets waar ik m.i. totaal niets aan kan doen. ik zit ook nog eens midden in een verhuizing dus ik ben inmiddels behoorlijk kwaad. ik ben de dupe van het feit dat het betalingssysteem van dat merk blijkbaar een puinhoop is en ik laat het er ook niet bij zitten.