Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ziggo Webcare
Ziggo Webcare - 15-11-2017 11:28:28
Computers & Telefonie

Ziggo geeft geen gehoor aan opzegging en blijft factureren

Vervelende situatie :( gezien het verhaal, zou ik ook verwachten dat er sprake was van een jaarcontract. zonder gegevens echter lastig te controleren ;) je mag ons altijd een privébericht sturen met jouw (oude) klantnummer, adres en een verwijzing naar dit topic. gaan we het voor je nakijken. een privébericht kan je het beste sturen via twitter (www.twitter.com/ziggowebcare) of facebook (www.ziggo.nl/messenger). hier namelijk niet mogelijk.

groet, ben
ziggo webcare