Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

adriaan2
adriaan2 - 15-11-2017 13:35:47
Computers & Telefonie

Ziggo geeft geen gehoor aan opzegging en blijft factureren

Ziggo bellen heeft geen enkele zin. u heeft ook geen enkel bewijs. meestal krijgt men een uitzendkracht/callcenter aan de lijn die op het scherm moet kijken en uiteindelijk een onzinnig antwoord geeft. dat is mijn ervaring, dus meer als ziggo tv komt er bij niet in. vertrouw ze niet uit eigen ervaring. ik heb destijds alles schriftelijk met ziggo afgedaan en desondanks heeft het bijna een jaar geduurd voor ziggo overstag ging. sommige mensen hebben echt veel te veel vertrouwen in een nieuwe provider die beloofd alles te regelen. zelfs al zit je bij ziggo en je gaat naar de boys van ziggo bij mediamarkt, die je ook van alles beloven maar als het niet dan zeggen ook niets aan kunnen doen.