Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jan koops
jan koops - 15-11-2017 14:56:11
Computers & Telefonie

Ziggo geeft geen gehoor aan opzegging en blijft factureren

Ziggo is alleen maar goed, als je nieuwe apperatuur of een aansluiting wilt. dan komen ze direct, maar als je, waar dan ook, ergens problemen mee hebt, geven ze niet thuis.
allerlei smoezen en zelfs beloften komen ze niet na.

het is de slechtste provider van heel nederland.  ongelooflijk veel klachten !!!!!!!