Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AWYeah28
AWYeah28 - 07-12-2017 16:26:02
Winkels & Webshops

Mag een kapper een afwijkende prijs vragen tov zijn site?

Beste henk,

als u een knipbeurt via de website kon bestellen, bijvoorbeeld als er aan huis werd geknipt, zouden zij zich aan de prijs moeten houden. in dit geval geldt de prijs in de winkel. hoewel het natuurlijk niet professioneel overkomt, is de kapsalon niet verplicht de website up-to-date te houden.

ik zie dat er meerdere forumleden zijn die zich verbazen over de prijs, maar zo laag vind ik het niet. buiten de huur en personeelskosten heeft een kapsalon niet veel onkosten en zeker voor herenkapsels is men vaak niet langer dan tien minuten bezig. met een beetje doorwerken (en niet te veel kletsen als het kan) kunnen er zo vier tot vijf in een uur geknipt worden en dan heb je een keurige omzet. bij de duurdere kappers gebeurt het vaak zat dat je alsnog geknipt wordt door iemand die net van school komt en met een kapsel eindigt wat de prijs zeker niet rechtvaardigt.