Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bentnietgek
bentnietgek - 08-12-2017 12:53:20
Computers & Telefonie

Macbook pro mid 2017 probleem

is het niet eens tijd dat die appel dik afgeschild wordt door een massale boycot?
de arrogantie van dit bedrijf met zijn uitkleedt prijzen voor zijn volgzame klanten die zelfs s' nachts naar de winkel komen voor alweer een opvolger van het vorige.
hun laksheid en arrogantie dient onafgebroken onder de aandacht gebracht te worden in de media, afgelopen tijd is dit bij kassa en radar al het geval geweest.

het maken van geheel glazen smartphones is wel het duidelijkste voorbeeld dat ze hun klanten zo snel mogelijk weer een nieuwe aanschaf willen opdringen als hij bij de eerste val letterlijk en figuurlijk in scherven op de grond ligt.
het erge van dit alles is dat andere merken nu ook op dit idee zijn gebracht.


wat moeten die bedenkers van deze schandelijke prul regelmatig in een deuk liggen bij de constatering dat hun sekteleden overal intrappen.

de media moet ook eens stoppen met het benoemen van een willekeurige telefoon of tablet en deze gemakshalve ipad of iphone te noemen, dit moet gestraft worden als sluikreclame.
ook steeds die appel afbeeldingen uitgebreid in beeld brengen op laptops in documentaires en films moet afgelopen zijn.


 


het zal me niets verwonderen dat de firma regelmatig een sneeuwschuiver geld schuift naar producers die hun appel-logo in beeld willen brengen, zo ging dat vroeger ook met sony tv’s.
kortom, deze appelsekte” moet een halt toegeroepen worden om duidelijk te maken dat ze zich moeten profileren als een bedrijf die er ook echt staat voor zijn klanten, en zich niet onttrekken van hun verantwoordelijkheid bij problemen.