Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
superbenn - 13-12-2017 17:02:32
Computers & Telefonie

Macbook pro mid 2017 probleem

Apple heeft geantwoord!

ze hebben toegegeven dat het een softwarematige fout is in (sommige) laptops, waaronder dus ook die van mij.
de aankoop ontbinden willen ze niet doen, maar ik heb wel een andere oplossing aangeboden gekregen en dat is een nieuwe laptop.
apple gaf aan dat het garantie technisch niet mogelijk is om mijn laptop van eind juni nu nog terug te nemen.

nu moet ik mijn huidige laptop opsturen naar hun, en krijg ik zodra die bij hun binnen is een nieuwe terug gestuurd.

ik ben benieuwd of ik dan nu een exemplaar krijg waar de videokaart wel gewoon werkt, nog even afwachten dus...