Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jv
JvR_82 - 18-12-2017 16:02:07
Huishouden & Energie

Bestelling bij koopje.co

Beste omasien,

ik heb onlangs voor t eerst een bestelling gedaan bij koopje.co. ik heb een dental flos besteld en kreeg deze na een aantal weken binnen. 
ik heb voor dit ding €26,10 betaald dit was met korting anders was hij €29,- geweest.

het apparaat werd geleverd in een bruine bobbeltjes enveloppe zonder beschrijving en aankoopbon oid. beetje apart dacht ik dit lijkt wel zo een chinese website waar ik iets heb besteld voor een prikkie. 

ik zag dat er onder het adresetiket nog een sticker zat dus ik was nieuwsgierig en dacht wat zit er onder. tot mijn verbasing zag ik dat er een sticker van aliexpres onder zat. ik heb toen het aparaat opgezocht bij aliexpress en zag dat ze dat apparaat daar 1,95 verkopen. ik voel mij dan ook behoorlijk genaaid door koopje.co. ik dacht dat ik een goed product kocht bij een nederlandse website en nu blijkt dat exacte product mij maar €1,95 had hoeven kosten. die €24,- die ik mezelf had kunnen besparen en ik hard nodig heb als alleenstaande moeder van 3. maja dit verklaart dus waarom de levertijd zo lang is want ze bestellen blihkbaar hun producten gewoon bij aliexpress en als je daar iets besteld kan het idd vaak wel lang duren voordat je het binnen krijgt. ik ben nu met de klantenservice van koopje.co bezig om te kijken hoe zij dit verhaal netjes en professioneel met mij gaan oplossen. tot nu toe hebben zij aangegeven dat als ik het retourneer dat zij mij maar een deel van het aankoop bedrag zullen terug geven. maar hoeveel dat is weet ik nog niet. mijn voorstel aan hun was dat ik of mijn geld terug krijg en het apparaat terug stuur of ik hou het apparaat en zij betalen mij het verschil terug.

ik voel mij in ieder geval heel erg genaaid door koopje.co en ik zal daar never nooit meer wat bestellen.