Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Nastasia
Nastasia - 04-01-2018 15:42:24
Winkels & Webshops

Bestelling webshop large.nl niet geleverd?

heb absoluut hetzelfde probleem ervaren.


 


ik heb vroeger goede dingen gehoord over large. helaas ben ik er laatst achter gekomen dat het (nú in ieder geval) een enorme teringbende is daar.

eind november t-shirts besteld. duurde wat langer dan gehoopt, maar goed, bestelling wel ontvangen op 10 december jl. helaas pasten twee van de drie artikelen niet goed, dus ik heb ze enkele dagen later retourgestuurd. ik zou zweren dat ik de verzendbevestiging nog had (bewaar ze meestal), maar in dit geval kon ik 'm niet meer terugvinden. reden dat ik op zoek ging: heb geen bevestiging gehad dat ze mijn retourzending hebben ontvangen en dus ook geen geld terug ontvangen. lange tijd gewacht, met kerst etc. ertussenin had het gekund dat postnl gewoon heel traag was, maar inmiddels is er bijna een maand verstreken, dus ik heb ze maar even geprobeerd te bellen. heb 17 helse minuten aan de telefoon gehangen, wachtend tot er iemand op zou nemen (inderdaad zeg, wát een kleredeuntje), en wanneer er eindelijk iemand opneemt krijg ik alleen te horen 'met sabine'. wie de fuck is sabine. na de vraag of ik met de klantenservice van large spreek valt het stil, hoor ik wat ruis op de achtergrond en wordt de verbinding verbroken. wat een ballentent daar. voorlopig koop ik er niets meer, want mocht je ooit iets willen ruilen of retourneren kun je wel fluiten naar je geld. en we weten dat hun spullen niet altijd goedkoop zijn.