Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wilhelmina59 - 29-01-2018 18:52:10
Computers & Telefonie

Ziggo geeft geen gehoor aan opzegging en blijft factureren

"ondanks opzegging via de nieuwe provider"

dit zinnetje is voor mij al voldoende om alle alarmbellen af te laten gaan.
altijd  zelf opzeggen, nooit door een ander laten doen. hoe makkelijk het ook klinkt.
verder altijd eerst ruim van te voren opzeggen, is ie binnen, dan met de andere provider aan de gang om daar de boel op te starten.  

zou verder eerst alles zwart op wit willen hebben voordat u gaat klagen, procederen of andere juridische zaken gaat beginnen.
verder is het niet betalen van de rekening niet erg handig, dit heeft meestal als resultaat dat u als wanbetaler te boek komt te staan
dat stempeltje hebben is zo gebeurt er vanaf komen kost meer dan een beetje moeite.
ben trouwens benieuwd hoe het ts is gegaan ondertussen.