Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Matthew - 02-02-2018 13:05:25
Geldzaken & Recht

Tom tom beëindigt updates

Over "life time"-updates kan je discussiëren, maar tomtom maakt het nog bonter. ik heb een betaald update abonnement. in oktober wordt aangeraden opnieuw voor een jaar te betalen, hetgeen ik doe. begin januari bericht tomtom dat zij niet langer updaten, maar dat ik wel een nieuw apparaat-met-korting kan kopen...
deze korting is identiek aan de korting die maanden vóór de updatebetaling werd geboden op hetzelfde (te) dure apparaat.
telefonisch onbereikbaar (20' in de wacht, daarna "niels" aan de telefoon en midden in zijn eerste zin verbinding verbroken...) en op e-mails (in het engels te stellen!) wordt niet gereageerd.
hoera voor tomtom!