Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mh
mhogenberg - 16-02-2018 08:31:50
Auto & Vervoer

Zeer slechte ervaring spits automotive

Ik zit ook nog te wachten op mijn “1 werkdag” geleverde katalysator. meer als een week geleden een bestelling gedaan. echter net zoals jou, pas daarna de reviews bekeken. gezien ze boven in google en vergelijkingssite werden “aanbevolen” dacht ik: “dit zit wel goed”.
na een week, contact gezocht met automotive. ik wou graag wel eens weten hoe het zit met mijn bestelling. kreeg zeer snel een antwoord op mijn vraag. ik zou het verkeerde onderdeel hebben besteld. gezien de reviews had ik deze reactie wel verwacht. kreeg direct een nieuw product aanbevolen die wel geschikt is voor mijn auto. direct een extra betaling gedaan. inmiddels al weer een paar dagen verder. in de mail stond dat ze direct aan de slag gingen met mijn order. geen mail meer ontvangen. reactie op de chat betreft een automatisch systeem met de vraag of ik hulp nodig heb bij een nieuwe bestelling.
ik geef ze nog een week de tijd om te leveren of eventuele  terug boeking. anders gaat er een aangetekende brief die kant op en geef ik dit uit handen aan mijn rechtsbijstand / incassobureau. 
ik vind het prima als ze problemen hebben met levertijden. maar stel de klant op de hoogte hierover. dit wekt na al die negatieve reviews alleen maar onrust bij de koper.