Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
josnoordanus - 16-02-2018 16:56:28
Vrije tijd & Tuin

Waarom mogen we niet ruilen bij intertoys?

Sorry, maar soms zitten er van die rare venijnige antwoorden in, alsof we de grootste fouten maken of redeneringen voorstaan die er zijn. 
even wat reacties: dat voorbeeld van die batterij is inderdaad stom, ik bedoelde meer een batterij voor een - pak weg - canon-filmapparaat en ze geven zonder te vragen een heel ander merk mee. maar het blijft een slecht voorbeeld, excuses.
en als mejuffrouw de intertoys-verkoopster had gevraagd om welk apparaat het ging, een x-box of een playstation, dan had mijn vrouw natuurlijk gelijk gezegd dat ze dat dan eerst even ging vragen. en natuurlijk is het mijn eigen keus om opnieuw zo'n cadeautje te geven. niet zo guur reageren, aurora1!
het gaat mij met deze vraag  - hoe stom in sommige ogen - ook om vriendelijkheid en attentheid etc. van personeel, en een beetje behulpzaamheid. nu probeer ik bij intertoys ook een beetje een klantvriendelijker gezicht te bevorderen, maar zowel telefonisch als schriftelijk blijven ze gewoon keihard. al bieden ze hun excuses alleen maar even aan, dan ben ik al dik tevreden geweest. maar er zijn veel franchisehouders van deze zaak, waarop hoofdkantoren nauwelijks vat hebben, hoor ik ook.
en ik weet tenslotte dat ruilen vooral in deze zaak geen recht is. ik blijf oplossingen in een milde vriendelijke en voor iedereen tevredenstellende vorm verrweg prefereren in plaats van het recht coute que coute trachten binnen te halen!