Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pa
PatriciaDonna - 16-02-2018 23:25:00
Huishouden & Energie

300% meer betalen aan energie, ik wil van de slimme meter af,

Ik moet in april/mei mijn meterstanden doorgeven, niet in oktober, dat ik de meterstanden doorgeef elk jaar betekend niet dat ik het door heb!
ik houd me daar niet elk jaar mee bezig, wel met mijn bedragen, die ik vervolgens in september kreeg. heb ze gebeld, erover geklaagd, ze zeggen dat het wel moet kloppen maar kijken het nog eens na. ik denkende dat ik inderdaad door een te laag voorschot een hoge rekening heb, zoals ze mij vertelden. paar maanden verstrijken, verder niks gedaan, ik ben het zat, stap over naar een ander en krijg de eindafrekening, die me op het pad van de meterstanden zelf zette. vervolgens officeel een klacht ingediend nadat ik zie dat niet alleen het bedrag niet klopt maar de meterstanden enorm afwijken, waar ik vandaag dan het antwoord op kreeg dat het wel klopt. 

ik was niet bezig met het vergelijken van de standen met de jaren daarvoor toen ik ze opnam. ik geloof niet dat iedereen dat doet. todat je dus een toren hoge rekening krijgt
ik heb de "automatische" meterstanden aflezen, laten uitzetten, bovendien las die niet altijd uit zoals mij verteld is, de ene keer wel de andere keer niet. ik heb dat dus per april vorig jaar laten uitzetten maar gaf het hoe dan ook altijd door ieder jaar, omdat ze me de meterstanden kaart stuurden