Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Janeley - 24-02-2018 10:01:22
Winkels & Webshops

Brand-online.nl


dit is echt bizar. als mijn zus geen klant was geweest en een probleem heeft gehad dan had ik dit nooit nagevraagd via kassa.. dat zou verre van onlogisch zijn... 

je zegt dat er geen klant is die een klacht heeft gemeld... misschien moeten jullie wat doen aan je klantenservice.. en via marktplaats belazeren jullie de boel met verschillende locaties aan te geven...
verklaar dat eens?

ik vind het echt diep triest dat jullie jezelf neerzetten als slachtoffer terwijl jullie zelf de oorzaak zijn van het probleem. 

je reageert het af op de mensen die met mij meedenken en ook hun vraagtekens hebben waar ze graag vragen over willen stellen. vervolgens kraak je alles en iedereen af met onprofessionele reacties. i.p.v. te reageren of de vraagtekens die men heeft. je verdedigd jezelf met het argument ‘groepsverband’
verklaar dat eens? 

je zou zeggen dat als iemand dit plaatst, je contact met diegene zoekt om te kijken of er een oplossing is.. in tegenstelling tot dat reageer je met reactie om je eigen rotzooi te redden en hoe ik jullie naam ‘beschadig’


jammer, gewoon jammer