Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cr
Creabij - 27-05-2018 12:05:22
Winkels & Webshops

Opgelicht door gamefame.nl

ook wij hebben op 3 mei helaas een ps4 besteld en betaald bij gamefame. ook van het spaargeld van onze kinderen.


natuurlijk heeft iedereen gelijk die hierboven schrijft dat er meer uitzoekwerk aan de bestelling vooraf had moeten gaan, maar soms wint het enthousiasme het van verstand. de jongens stonden te popelen om eindelijk te kunnen gaan spelen.


nu wachten we al bijna een maand, hebben de hoop op levering opgegeven en duimen dat het geld wel nog ooit terug komt.
ik denk dat iedereen nu wel ongeveer weet hoe ontzettend dom we geweest zijn, kunnen we die opmerkingen voortaan achterwege laten?
dan is er meer ruimte voor nieuws en eventueel te nemen stappen...


ik ben namelijk heel benieuwd of er inmiddels mensen zijn waar wel al of geleverd of terugbetaald is???