Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ev
evelienbuik - 29-05-2018 18:27:55
Winkels & Webshops

Opgelicht door gamefame.nl

Hier helaas hetzelfde. op 1 mei een ps4 besteld. wel gecheckt op internet hoe bedrijf bekend stond en kvk nagekeken. toen was er helaas nog niet zoveel bekend als nu alleen dat het een redelijk nieuw bedrijf is en betrouwbaarheid dus nog niet goed gecheckt kon worden.
maar in het begin werd er snel gereageerd op mails met vragen. daarna zelfde verhaal. niet geleverd volgens belofte (3 werkdagen) al snel gaven ze aan dat ze teveel bestellingen hebben en daarom vertraging. toen gelijk geannuleerd ivm geen pluis gevoel. dat was 8 mei. tot op heden geen geld terug. in hun algemene voorwaarden staat dat ze 21 dagen hebben. die zijn nu verstreken. er wordt niet meer gereageerd op mails