Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 22-06-2018 13:09:04
Garantie & Verzekeringen

Aegon komt 5 jaar na datum met rekening

in deze tijd kreeg hij korting op zijn premie (dit is gecommuniceerd in 2012).
dit heeft de aegon verzaakt, wij en de tussenpersoon niet opgemerkt en zo zijn er 5 jaar verstreken met ieder jaar weer een polisblad (waarin niets over korting vermeld stond). 

en u en/of uw echtgenoot hebben dit (ook) niet opgemerkt?
het gaat toch om een maandelijks bedrag(je) dat niet zomaar even aan je aandacht ontgaat.
u heeft dus "niet" altijd netjes de juiste premie betaald en het is verbazingwekkend dat het u en/of uw echtgenoot  in de afgelopen 5 jaar niet is opgevallen dat de premie niet werd aangepast aan het niveau van voor de arbeidsongeschiktheid.
de verzekering herstellen zal waarschijnlijk niet meer lukken, maar de rekening zult u wel telkenmale gepresenteerd krijgen tot deze is voldaan. 
houdt bij vertraagd of niet betalen rekening met incasso- en overige invorderingskosten ! 
elders een dergelijke verzekering afsluiten zal ook nog niet zo eenvoudig blijken.