Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 22-06-2018 13:37:52
Geldzaken & Recht

Klachten bij ics cards?

Ter info:




ics vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ics samen met u naar een oplossing. u kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ics servicedesk.


als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de directie van ics. hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter kunnen wij uw situatie beoordelen. u kunt uw klacht sturen naar: directievraag@icscards.nl


of per post naar:


international card services bv
t.a.v. het directiesecretariaat
antwoordnummer 242
1100 vb diemen


indien uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij het http://www.kifid.nl" target="_blank">klachteninstituut financiƫle dienstverlening of bij een bevoegde rechter. bent u consument en heeft u online een product of dienst bij of via ons afgenomen? dan kunt u uw klacht ook indienen via het europees platform voor online geschillenbeslechting, het http://ec.europa.eu/consumers/odr/" target="_blank">odr-platform, dat uw klacht naar het kifid zal doorsturen.

(https://www.icscards.nl/ics-info/contact" target="_blank">bron)

fijne vakantie. ;-)