Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vd
vdlieuw - 10-07-2018 19:29:46
Winkels & Webshops

Gamma verwijst naar hun leverancier, zelf oplossen!

Ondanks meningen zijn die zeggen, sla gamma maar over en rechtstreeks kontakt met de leverancier is beter, ik ben daar geen voorstander van. in de 1e plaats koopt u en betaalt u bij gamma (in dit geval) en bij klachten van welke aard dan ook, behoort gamma uw enige aanspreekpunt te zijn. tenzij in de kleine lettertjes van de leverings-
voorwaarden zou staan dat gamma zich niet met klachten e.d. bemoeit maar dat lijkt me in strijd met de wet.
2e punt is dat als u met de leverancier moet gaan onderhandelen. u geen partner bent van hen bent. immers u heeft  de koop bij gamma gesloten deze ook betaalt dus de leverancier is geen partij van u.
en laten we eerlijk zijn, als je als verkooporganisatie als gamma je de klant wel naar binnen haalt, nog een kop
koffie geeft enz. enz. en dan bij een klacht die zelfde klant de deur wijst, dan schiet je als organisatie tekort, ergo, dan heb je van het ondernemerschap weinig kaas gegeten.
kijk naar u zelf, koopt u bij gamma weer voor zoveel geld ? denk het niet, dus gamma (en helaas velen met hen) jagen op die manier alleen maar klanten weg.