Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

willemhoving
willemhoving - 03-09-2018 13:05:02
Winkels & Webshops

Betaalt bij bol.com voor speciale levering. dit niet gebeurd en geen geld terug!

graag wil ik hier even op reageren. ik ben totaal anders van mening en voor mij horen "bol.com" en "fraude" totaal niet bij elkaar. ik wil absoluut geen reclame maken, maar ik vind wel dat een onterechte beschuldiging/conclusie recht heeft op een wederwoord van ander aard.


 


ik bestel werkelijk bijna alles bij bol.com, al jaren lang. altijd gaat het goed. nooit problemen, ook als ik iets retour zend. binnen 3 dagen heb ik dan het geld al weer op mijn rekening.


ook heb ik wel eens spoedbestellingen gedaan tegen een kleine extra bezorgkosten. 's morgens besteld, tot 10 uur 's avonds bezorgd.


 


bol.com stuurt me dan ook altijd een email dat ze de bestelling aan tnt hebben aangeboden. het ligt dus niet aan bol.com, maar aan tnt of het pakket inderdaad dezelfde dag geleverd wordt. er kan natuurlijk iets fout gaan bij tnt...autopech, opstoppingen/files, noem maar op. en dan gaat uiteindelijk alles even terug naar het depot om de volgende dag alsnog te leveren. (alles is keurig te volgen via track en trace)


 


het is in al die jaren 1 x overkomen dat ik een spoedbestelling deed en deze de volgende dag pas kreeg. dit is geen verwijtbare fout naar bol.com en ook niet (direct bewezen) aan tnt post. immers, er kan iets gebeuren dat tnt niet voor 10 uur kan leveren en ik heb er zelf ook geen belang bij dat ze om 11 uur 's avonds nog bezorgen. dan wil ik namelijk slapen.


 


ik heb de morgen, nadat ik de bestelling al zou moeten hebben, bol.com nog even gebeld met de mededeling dat mijn pakket onder "gewone" levering zou worden afgegeven en of ik het extra leverbedrag kon terugvorderen bij tnt en op welke wijze, of dat bol.com dat voor hun rekening nam, omdat zij de extra leverkosten hebben ontvangen.


 


de klantenservice deed helemaal niet moeilijk en tijdens het telefoongesprek hebben ze me een cadeaubon ter waarde van 5 euro (dus nog meer dan de extra kosten) op mijn account gezet. en dat, terwijl ze totaal niet verantwoordelijk zijn voor de te late levering! immers, track en trace gaf aan dat ik de bestelling eerst zou ontvangen tussen 18:00 en 22:00 uur en later dat het terug ging naar het depot en zou de volgende dag tussen 10:30 en 13:30 geleverd worden!


 


toen ik een volgende bestelling plaatste werd de kadobon automatisch al bij de betaling verrekend. dat is toch super?


 


voor mij is bol.com heel betrouwbaar.