Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeppeO - 06-10-2018 11:19:43
Huishouden & Energie

Nsvo energie

Hoi,
niet helemaal op dezelfde manier, maar wel veel drammerige telefoontjes gehad, erg vaag en onduidelijk, en dacht dat ik een tussenpersoon voor eneco aan de lijn had (waar ik net naar was overgestapt met een mkb-contract). inderdaad mail gehad, op gereageerd en twee maand later blijkt mijn eneco-contract te zijn opgezegd en heb ik een contract bij gazprom. ik had wellicht beter op moeten letten, maar was na het achtste telefoontje op weer een ongunstig moment klaar met het hele gedoe en heb niet goed gekeken/geluisterd. met eneco geregeld dat gazprom werd opgezegd, want ik wilde helemaal niet overstappen. krijg ik een afrekening van gazprom van 1900 euro. 'omdat we op basis van uw contract al energie hebben ingekocht.' telefoontje naar nsvo, wordt opgenomen met "met energie transparant". verhaal toch uitgelegd: "ik ga de opnames van de gesprekken opvragen, ik bel u binnen twee werkdagen terug."
dat is inmiddels twee weken geleden en de eerste betalingsherinnering van gazprom ligt al in de bus...