Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tr
Trostomaat - 07-10-2018 20:05:52
Vakantie & Reizen

De geboekte hotelkamer niet beschikbaar

Een aanvulling: ervan uit gaand dat ts, via de veilingsite of via het hotel, een bevestiging heeft gekregen van het boeken van een standaardkamer ('comfort' kamer), kan het best zo zijn dat het hotel verantwoordelijk is voor een fout die hier gemaakt is (hoeft niet), maar dat doet niets af aan het feit dat volgens de gebruiksvoorwaarden van de veilingsite, de veilingsite garant staat voor het nakomen van de verplichtingen aan de klant:

artikel 1.28 – wat kunt u verwachten van hotelkamerveiling.nl als u een veiling heeft gewonnen? 

hotelkamerveiling.nl is verkoper van de waardebon en staat garant voor de levering van de op de waardebon weergegeven diensten. 


voor vragen en opmerkingen over de waardebon of het platform hotelkamerveiling.nl kunt u terecht bij hotelkamerveiling.nl (link naar contactpagina).