Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Tevreden heid onderzoek
altijd als je ergens heen beld of mailt
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen
hoe je bent geholpen, deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen.
helemaal mee oneens !!
doen bedrijven eindelijk iets om hun dienstverlening te verbeteren is het weer niet goed.
als u de vragen lijst niet wilt beantwoorden dan klikt u het gewoon weg en "klaar is el-zorro".
altijd ?? overdrijven is ook een kunst op zich blijkt maar weer eens. ;-))