Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 29-10-2018 20:43:04
Elektronica & TV

Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 ambilight tv

Idem als@neodutchio. 
afgezien daarvan, als de tv bij aankoop niet naar uw zin was, waarom eerst na 1 1/2 jaar actie ondernomen? 
de aannemer maakte een fotje waardoor de oude niet goed tot zijn recht kwam, dat lijkt mij dus meer een kwestie van kleur en structuur van de muur waar de tv werd geplaatst. u zegt het zelf: de aannemer maakte een fotje etc..... . wat is philips dan te verwijten?