Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 30-10-2018 18:13:43
Elektronica & TV

Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 ambilight tv

De introductiedatum van de 8109 serie was in 2014 en is al uit productie genomen maar terzijde. de foto is te wazig en zo donker dat al het licht weggevallen is en het blauw van het beeld zeer sterk overheerst. als de tv tegen een zeer donkere muur is geplaatst wordt het licht van de ambilight bijna niet gereflecteert en is dus ook niet zo goed zichtbaar zoals dat op een lichte muur wel gebeurd. er zijn 2 monteurs bij u op bezoek geweest en die hebben beiden geconcludeerd dat de ambilight naar behoren functioneert en de lichtopbrengst voldoende is want naar de lichtopbrengst kijken ze als eerste. sec gezien heeft u 2,5 jaar geleden al een gedateert toestel aangeschaft met de techniek van die tijd en het toestel voldoet aan de specificaties die er in 2014 aan gegeveven. een reparatie inboeking zegt helemaal niets over de afloop want er wordt uitgegaan uw klacht en als blijkt dat uw klacht gegrond is dan kan het zo zijn dat er verdere actie ondernomen gaat worden.