Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 09-11-2018 09:17:52
Elektronica & TV

T-mobile

Je hebt de doos verzonden volgens de instructies van t-mobile. de doos wordt vastgezet met 1 plakstrip.
het modem is uit de doos gevallen of gehaald. in ieder geval zat het modem niet meer in de doos toen hij bij t-mobile aankwam.
als je het verzendbewijs had bewaard en daar staat het gewicht op van het pakje, dan kon je dat verzendbewijs overleggen.
nu heb je niets. geen enkel bewijs. dus moet je betalen. het was €75, maar intussen is het bedrag opgelopen.
wil je absoluut niet betalen, dan kom op enig moment je zaak voor de rechter. komt er nog een paar honderd euro kosten bij als je verliest. uiteraard kan de rechter jouw verhaal geloven. maar je hebt geen bewijs.heb je destijds niet contact gehad met postnl over de vermissing van het modem.