Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 26-11-2018 08:54:41
Auto & Vervoer

Abonnement arriva

Niet alleen bij arriva, maar ook bij de ns moet je je abonnement of speciale kaartjes activeren. 
dat zal bij andere regionale vervoerders niet anders zijn.
jammer dat je niet even met de kinderen mee bent geweest op hun eerste busreis.
gelukkig had je extra saldo opgeladen, anders had je bij controle ook nog een forse boete kunnen verwachten.
nog meer info van arriva:

abonnement op ov-chipkaart zetten voor gebruik

heb je via onze webshop een reisproduct of een abonnement besteld, dan moet je het aangekochte product nog wel op je ov-chipkaart zetten voordat je ermee kunt reizen. dit kan bij een blauwe afhaalautomaat in onze bussen of bij een ander ophaalpunt. doe je dit niet, dan wordt bij het inchecken het reisproduct of je abonnement niet herkend en wordt er gewoon saldo afgeschreven.


wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet op tijd opladen van een gekocht reisproduct of abonnement op een ov-chipkaart.


bij een kortingsproduct is het nodig om ook voldoende saldo op je ov-chipkaart te hebben, voordat je ermee kunt reizen.
https://www.arriva.nl/consumenten/abonnementen-kaartjes/ovchipkaart/ovchipkaart-gebruiken.htm" target="_blank">https://www.arriva.nl/consumenten/abonnementen-kaartjes/ovchipkaart/ovchipkaart-gebruiken.htm