Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 29-11-2018 11:58:40
Winkels & Webshops

Wehkamp betaalt retour niet terug

Hallo krieka , 

terugstorting bij retour 





je geld terug binnen 7 dagen
nadat we je retour hebben ontvangen (of nadat de leverancier je retourartikelen heeft ontvangen), storten we binnen een week je geld terug of verrekenen we het retourbedrag op je achteraf betalen factuur of gespreid betalen rekening. 


wanneer we geen geld terugstorten .

als je een cadeaukaart hebt gebruikt bij je bestelling, dan krijg je het bedrag van je cadeaukaart terug als tegoed. je vindt je tegoed bij https://mijn.wehkamp.nl/gegevens/" target="_blank">gegevens & voorkeuren.


wehkamp is aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regel .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen 

cadeaubon
in de kassa kun je één of meerdere cadeaubonnen verzilveren. vul de code van 16 cijfers en letters in om het bedrag te verrekenen met je bestelling. je kunt het tegoed in één keer besteden of in delen. als het saldo van je cadeaubon onvoldoende is om je hele aankoop te betalen , dan kun je het restbedrag bijbetalen op de manier die u wilt .

het totaalbedrag van de bestelling was 109,97 euro

u heeft het restbedrag niet betaald , zoals @genee aangeeft kan dit wel het probleem zijn .