Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 05-12-2018 12:19:46
Garantie & Verzekeringen

Bril ruilen

In principe niet. bij een webwinkel heb je 14 dagen, mits het niet een gepersonaliseerd prduct is of een product dat om hygienetechnische gronden niet teruggenomen hoeft te worden (uit de verpakking gehaald ondergoed etc.)
als u de bril in een fysieke winkel heeft gekocht is alles wat u kunt doen met de bon terug gaan en zien of u korting kunt bedingen op ern nieuw montuur, en zeer waarschijnlijk nieuwe glazen. dat laatste, tenzij uw huidige glazen passend gemaskt kunnen worden voor uw nieuwe montuur ....