Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 08-12-2018 11:08:42
Computers & Telefonie

Thunderbird nederlands

Het isbij problemen heel  belangrijk om windows 10 eerst opnieuw op te starten, via start, aan/uit en opnieuw opstarten!
probeer het dan nog eens, of anders:

je kunt thunderbird ook eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren.
maak dan wel eerst een back-up van je thunderbirdprofiel, want daarin staan al je data, zoals berichten, contacten en accountinstellingen.
je hoeft de profielmap (met alle inhoud) alleen maar te kopieren, naar bijvoorbeeld de map documenten.
het profiel staat standaard in,
zie https://support.mozilla.org/nl/kb/profielen-waar-thunderbird-gebruikersgegevens%20bewaart#w_waar-is-mijn-profiel-opgeslagen" target="_blank">https://support.mozilla.org/nl/kb/profielen-waar-thunderbird-gebruikersgegevens%20bewaart#w_waar-is-mijn-profiel-opgeslagen

zo nodig kun je het oude profiel terugkopieren in de nieuwe profielmap, nadat je thunderbird verwijderd en opnieuw geinstalleerd hebt.
belangrijk is ook dan om de pc, na het verwijderen en voor het installeren, opnieuw op te starten via het menu start, aan/uit en opnieuw opstarten.

mogelijk kan je virusscanner (andere dan windows defender of nieuwe naam: windows beveiliging) ook in de weg zitten, als deze de e-mail controleert.