Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Grunnen.
Grunnen. - 01-01-2019 12:37:17
Elektronica & TV

Telfort komt afspraken niet na

De klantenservice is niet meer dan eerste lijns callcentrum met mensen die wel inzicht hebben op het verloop van je bestelling en aansluiting,maar verder geen binding hebben met telfort. een en ander zal wel te maken hebben met de feestdagen etc.
meestal hebben providers het over een vermoedelijke datum van aansluiting . het abonnement en betaling gaat in op de datum van werkelijke aansluiting de bedenktijd zal wel verstreken zijn,dus betaal je een jaar abonnementsgeld ook zoals in jouw geval je voortijdig je contract opzegd.
de enige stap die ik je kan adviseren is even afwachten . je kunt eventueel tv zenders e.d. vanaf smartphone  casten naar je tv.