Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 08-01-2019 20:46:28
Elektronica & TV

Wat moet ik doen? genaaid door nle

uiteindelijk zouden we voor die ene maand het pakket mee verhuizen. ik zou van kabel naar glasvezel gaan en via facebook zei de klantenservice uiteindelijk dat ik mijn oude pakket mee kon nemen en zij de rest zouden regelen. 

u bent toch akkoord gegaan dat u voor de maand januari 2019 nog klant zou blijven.

volgens mij heeft nle gelijk dat uw abonnement op 1 februari 2018 is ingegaan.
u moest vanaf 14 december, 5 weken op het pakket wachten, u had het pakket dus rond 20 januari 2018.

u zegt vanaf 2-1-2018 te zijn gaan betalen, kijk op uw bankafschriften hoeveel maanden u betaald hebt en wanneer dat er 11 zijn zou ik die voor januari 2019 maar snel betalen voordat ze een incassobureau inschakelen en het voor u meer geld gaat kosten.

waarom was het pakket retour gekomen bij nle, was het naar het oude adres gestuurd, had u wel het nieuwe adres doorgegeven?