Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 11-01-2019 20:36:26
Elektronica & TV

Onderdeel van philips webship incompleet geleverd

Heeft u wel goed op de suite gekeken? zie: https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/cp0626_01" target="_blank">https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/cp0626_01 en dan ziet u dat de bodem los wordt geleverd.
maar waarom een nieuw mandje gekocht. ik heb al jaren een airfryer en maak regelmatig het mandje schoon door o.a. loshalen van de bodem en deels in de vaatwasser. er zijn ook specifieke reinigingsmiddelen voor deze mandjes te koop. ik mag u geen merk noemen maar attendeer u ook op het feit dat bij diverse onderdelkenwinkels ook complete madjes te koop zijn.

maar terugkomed op uw vraag, de website is duidelijk: los leverbare assecoire, roosterbodem.