Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 11-01-2019 21:02:28
Computers & Telefonie

Gmail chrome

Allereerst windows 10 opnieuw opstarten.
dat moet via start, aan/uit en opnieuw opstarten.

als dat niet geholpen heeft:
alle cookies en de cache van chrome verwijderen of leegmaken.
schakel plug-ins en andere extensies van chrome uit. dat kan ook met de incognito mode.
je kunt chrome resetten via het menu (de drie punjes rechtsboven) instellingen en de drie streepjes links boven die je dan ziet. (zie ook link diumenge)
klik hier weer op instellingen en geavanceerd.
open resetten en opruimen.

volg zonodig de procedure die je hier kan vinden: https://support.google.com/mail/answer/7074871?hl=nl" target="_blank">https://support.google.com/mail/answer/7074871?hl=nl