Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maarten heest - 12-01-2019 11:45:07
Elektronica & TV

Onderdeel van philips webship incompleet geleverd

Hoi jaap, ik snap de gedachte ook wel. het probleem ligt niet bij u maar aan de andere kant, namelijk bij philips. die heeft een verkeerde afbeelding in de webshop gezet. daar hoort natuurlijk een foto van een mandje zonder rooster te staan.

het feit dat een rooster apart besteld kan worden houdt niet in dat dat rooster dan ook standaard niet in het mandje zou zitten. dat is geen logica.
mensen zouden ook het rooster apart kunnen bestellen, zonder het mandje. dat is wel logica.

volgens https://ictrecht.nl/2011/01/09/wat-te-doen-bij-een-verkeerd-geleverd-product/" target="_blank">dit artikel hebt u langer dan de gebruikelijk termijn van 14 dagen om te reclameren en de koop terug te draaien.

u zou bijvoorbeeld middels een briefje naar philips nederland nog eens kunnen proberen om het mandje inclusief rooster geleverd te krijgen voor de prijs die bij het artikel staat. mocht dat niet werken dan denk ik dat er weinig mogelijheden zijn om de uiteindelijke koop, zoals u die terecht ziet, te sluiten.