Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 19-01-2019 16:59:00
Winkels & Webshops

Wel betaald niets ontvangen

Dat je in de stress raakt dat je zo'n dure laptop niet gekregen hebt en dat er wel op je account aangegeven is dat het apparaat is geleverd, dat is logisch.
maar dat je je frustratie af gaat reageren op forumleden die je van advies dienen, niet. dus lees de adviezen en doe er wat mee,
je hebt een probleem dat je alleen zelf kunt oplossen. dreigen met een advocaat, daar worden ze bij bcc niet warm of koud van.
even op een rijtje:
je hebt vrijdag een lenovo laptop gekocht en betaald voor €575. welke heb je gekocht? de 320s-141kbr van €579?
die laptop is verouderd en slechts in enkele winkels nog direct verkrijgbaar. meestal is de levertijd 3 dagen in de winkel.
dat je die laptop niet de volgende dag in huis kon hebben, als het tenminste deze is, kan kloppen.
de laptop zou worden bezorgd door dhl. dat staat gewoon op de website van bcc. dat had je kunnen weten.
maar nu, waar is die laptop gebleven?
dhl geeft aan de laptop bezorgd te hebben. jij zegt niets gekregen te hebben. wie heeft er nu gelijk?
jij bent wel eerlijk, maar dat weet bcc niet. 
bcc moet als verkoper bewijzen dat je de laptop hebt gekregen. dus stellen ze een onderzoek in. 
zij gaan navragen bij het magazijn wanneer de laptop aan dhl is gegeven en dhl moet onderzoeken waar en wanneer de laptop is bezorgd. dat onderzoek loopt kennelijk nog steeds.  pas als uit dat onderzoek blijkt, dat er iets mis gegaan is, dan krijg je alsnog je laptop. het is vervelend, maar je moet even geduld hebben tot het onderzoek is afgerond, meestal gaat het goed met online bestellingen, maar het is zuur als het je treft. hou het in de gaten, en mail met bbc als het te lang duurt. bewaar alle correspondentie met bcc goed, dan heb je bewijs.