Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 26-01-2019 10:24:26
Elektronica & TV

Ziggo

Ik kan uw reactie van 9:53 waarin u aangeeft deze antwoorden niet te hebben verwacht op zich wel begrijpen. hoe dan ook is mijn reactie ook dat u weinig aan niets heeft aan het gemeld krijgen wie er ook klachten heeft. er zullen er ongewtwijfeld wel meer zijn maar dan ook om zeer uiteenlopende redenen.

als u echt niet tevreden bent over ziggo en zoals u zegt, klachten niet worden opgelost, wat is dan op tegen om uw overeenkomst met ziggo te beëindigen en over te stappen naar een andere oprovider? (tenzij ziggo de enige mogelijk is en u geen glasvezel of kpn aansluitin heeft).

een slechte tv ontvangst behoeft daarnaast helemaal niet aan ziggo te liggen. daarbij neem ik als uitgangspunt dat men op basis van uw klacht wel metingen heeft verricht m.b.t. de signaalsterkte bij uw muuraansluiting / moden/router.

slechte ontvangst wordt vaak veroorzaakt door een slechte coax kabel (bijv. de 'mantel van de kabel stuk of niet geaard via de aansluiting), storingsbronnen in de buurt (in samenhang met slechte kabel),  te lange coaxkabel en zelfs een eventueel slecht functionerende tv.

als u zou hebben gevraagd wat mogelijke oorzaak en redenen kunnen zijn nu u bij ziggo 'niet verder komt' zou andere reacties hebben opgeleverd.