Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 26-01-2019 11:08:29
Elektronica & TV

Ziggo

Als er na allerlei aanpassingen de zaak niet verbeterd moet toch ook de monteur dit zien lijkt mij. zou dan eerder denken dat er een storing in de aanvoerkabel zit, wat de monteur dan weer kan meten, of er bij u een "storingsbron" in de buurt zit. misschien is het verplaatsen van het modem een oplossing. gebruikt u een coaxkabel zou ik deze vervangen en heeft u hdmi aansluiting probeer eens een andere kabel of aansluiting op de tv. er vanuitgaande dat u meerdere hdmi aansluitingen op de tv heeft. of er meerder mensen last van hebben zou u alleen wat aan hebben als deze bij u in de buurt wonen en hetzelfde probleem hebben. de storing die u aangeeft doet mij eerder denken dat u gebruik maakt van een draadloze aansluiting die door iets gestoord wordt.