Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 26-01-2019 12:11:37
Elektronica & TV

Ziggo

Heb je de ziggo wifi booster al in gebruik?
https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/?gclid=eaiaiqobchmi-pect6el4aivvygych3xuat-eaayasaaegjawvd_bwe&gclsrc=aw.ds" target="_blank">https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/?gclid=eaiaiqobchmi-pect6el4aivvygych3xuat-eaayasaaegjawvd_bwe&gclsrc=aw.ds

je bent niet tevreden, dus het eerste wat je m.i. weer moet doen is per mail, of in ieder geval schriftelijk een klacht indienen.
en dan niet schrijven dat er van alles is gedaan.dat is veel te vaag.dat merk je al toen je hier de vraag stelde. schrijven:
wat precies je klachten zijn.
wanneer een monteur is geweest, wat er is vervangen etc, zodat de klantenservice een goed beeld kan krijgen dat er wat aan de hand is.
verder kun je dan schrijven dat als er binnen bv 14 dagen of een maand geen oplossing is je het contract wilt ontbinden omdat ziggo niet kan leveren wat afgesproken is.
dan krijg je vast wel een bericht terug.