Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kassagebruiker - 26-01-2019 12:42:35
Elektronica & TV

Ziggo

Om uw vraag "zijn er meer mensen met dit soort klachten?" te beantwoorden, nee, wij hebben execelente ervaringen met ziggo op meerdere adressen.

uw probleem is waarschijnlijk aan de horizonbox te wijten of slecht verbindingen tussen stekkers/pluggen en kabels. of misschien wel aan de kbels tussen de horizonbox en uw tv. het advies de box + modem in de kast stroomloos voor 10 minuten en dan het spul weer opschakelen werkt vaak wel.