Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 26-01-2019 14:28:18
Elektronica & TV

Ziggo

U geeft aan dat zowel de tv als de internet verbinding niet naar behoren werkt waardoor er storingen onstaan. als het signaal bij het aop (antenne overname punt) kwalitatief goed is dan blijft een slechte mediabox als verdachte over. voordat upc ziggo overnam en onder de naam ziggo verder ging dienden de oud ziggo klanten zelf de apparatuur aan te schaffen en die apparatuur gaf al veel problemen. vanaf de overname worden mediaboxen en modems in bruikleen gegeven en zijn behalve de horizonbox best betrouwbaar maar als u zo'n horizonbox nog gebruikt dan zou die door de monteur als eerste gewisseld zijn voor een ander type ontvanger omdat de horizonbox kwalitatief een bagger product is en niet meer gebruikt wordt. de ervaring die u met ziggo heeft staat waarschijnlijk op zichzelf want over het algemeen worden klachten naar behoren opgelost.