Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansvandoorn
hansvandoorn - 30-01-2019 20:43:29
Geldzaken & Recht

Herms incasso

Goededag,  zie mijn antwoord niet verschijnen dus vul ik hem opnieuw in.

ook ik ben vandaag 30 januari benaderd door hermsincasso of ik binnen 10 minuten een bedrag van 457,- wilde overmaken op een duitse bank omdat ik di
verse aanmaningen niet betaald zou hebben en ook niet gereageerd op diverse mails die ik trouwens nooit ontvangen heb. ben in mei 2018 gebeld dat ik een vlieg voucher had gewonnen die ik trouwens geweigerd heb en gemeld dat ik hier geen gebruik van wilde maken.
hieronder een kopie van de mail die ik vandaag tijdens het gesprek ontvangen heb zodat ik het bedrag per direct kon overmaken. kreeg hiervoor 10 minuten....niet dus!

groet,  hans van doorn










herms incasso <info@hermsincasso.eu>






10:40 (10 uur geleden)
 


 











aan ik










 

 
 


 


geachte heer/mevrouw van doorn,


 


naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij het volgende:


 


u krijgt de mogelijkheid van herms incasso om de totaalsom van € 457,- te betalen. na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.


 


de betaling dient gedaan te worden op:


 


iban:                    de69 1001 1001 2621 1074 49


bic:                       ntsbdeb1


ten name van:  alero gmbh



let op!: ten name van dient wel correct ingevuld te zijn.

onder vermelding van uw naam en factuurnummer: 9967521. als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar: info@hermsincasso.eu onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen.


 


heeft u betaald, en u bent er niet mee eens kunt u ons altijd mailen.


 


ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


 


met vriendelijke groet,

sandra van vliet


algemeen secretariaat